Les opinions expressades en aquest blog són totalment personals i mai podran ser preses com declaracions formals de cap grup, club, associació o institució, independentment de la meva pertinença o dels càrrecs que en elles pugui ocupar. Al mateix temps no em faig responsable dels comentaris que es puguin fer a les meves opinions ni necessàriament tinc per què compartir-los.


DREAMS COME TRUE!!!

...Throw wreaths of fadeless flowers to the victors

In the race and in the strife!

Create in our breasts, hearts of steel!...

Himne Olímpic



2.5.11

SEMPRE AMB VOSALTRES!!!

Aquesta carta està adreçada als joves regatistes, especialment als que en les dues últimes temporades han format part del programa ARC (Alt Rendiment Esportiu Català):



Benvolguts amics i amigues,

Tan sol unes línies per comunicar-vos que la passada setmana vaig presentar la meva renúncia com a membre de la Junta Directiva de la FCV.

Ha estat, per a mi, molt enriquidor i una satisfacció el temps que, com a responsable de l'Àrea de Tecnificació, he pogut compartir els vostres anhels i il•lusions i treballar perquè els vostres projectes es fessin realitat i així veure com creixíeu com a esportistes i com a persones (recordeu el lema dels Glenans, que jo també m'ho he fet meu... ESCOLA DE VELA, ESCOLA DE LA MAR, ESCOLA DE LA VIDA!!!

Us agraeixo la confiança que m'heu donat el que ha permès mantenir una relació molt propera amb tots vosaltres i us demano que feu el mateix amb els meus successors a l'Àrea de Tecnificació de la FCV, a qui desitjo tot tipus d'èxits i encerts en la seva tasca.

En tot cas podeu seguir comptant amb mi para tot allò en el que cregueu que us puc ser útil. Recentment, Gerardo Pombo, President de la RFEV, m'ha demanat que, com a membre de la seva Junta Directiva, col•labori amb Jane Abascal a l'àrea de tecnificació de les classes juvenils, la qual cosa agraeixo a Gerardo ja que em permet continuar dedicant-me a vosaltres.

Seguiu treballant amb il•lusió i obstinació i arribareu on us proposeu. Recordeu el lema amb el qual ens varem motivar i il•lusionar quan em vaig fer càrrec de la vostra tecnificació...DREAMS COME TRUE!!! o dit en català... SI HO POTS SOMIAR, HO POTS ACONSEGUIR!!!

Una abraçada a tots i continuem en contacte.

Tony Colom

amb l'equip de 470

amb l'equip de 29er

amb l'equip de Làser 4.7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada